Six-9 - Freedom Plant Music

Vinida/V妮达

来自福建的女饶舌歌手,Freedom Plant厂牌成员

新歌配上曾经这个令我过耳不忘的伴奏,

一下爱上这个声音的主人

歌词部分:

Oh baby ,cuz I really is your type

And I'm not surprised at all

You let me

I wanna break the all the rule

make everything be good

Hands up ,let me see your hands up

说你想做我唯一的眷顾

想抱紧我从日落到日出

Hands up ,let me see your hands up

说你不在意别人看法

想投降你用无防御攻下

So crazy,I can give you all my sweet

为你裹上奶油蜂蜜糖衣

Don't make me,feel you're the boring one

Please don't spoil all this fun

Hands up ,let me see your hands up

别像他们一样乱了步调

先接近我你别急着炫耀

Hands up ,let me see your hands up

得到一个吻的代价很高

这才刚开始你就坏了阵脚

Love gonna get you down

It's not the right time to talk about love

I won't hurt nobody

把时间都抛到脑后

just do what we wanna do



So baby boy don't runaway

接受我的邀请这张门票昂贵

跟紧我的prelude我要听你赞美

come on我说过这世界上有太多悬念

别太紧张我才给你权限

就聊了那么几句看你彻底沦陷

Do not think you can leave without any tests?

No hold down no hold down boy

难得这么合拍我还能再想谁

既然问题不大不要追究原违

分秒变的更慢让你更有体会

我们stay cool stay right

我们stay true stay high

解锁整个画面耐心不要漏一拍

把这感觉套现之后再离开



Hands up ,let me see your hands up

说你想做我唯一的眷顾

想抱紧我从日落到日出

Hands up ,let me see your hands up

说你不在意别人看法

想投降你用无防御攻下

评论
热度(2)
©🌸
Powered by LOFTER